woensdag 2 december 2009

Krachttraining

Gisteren voor de derde maal getraind in zaal. Blijkbaar beginnen m'n spieren zich ietwat te gewennen aan de inspanning die ik hen vraag. Ik was dan ook een stuk minder afgepeigerd na afloop wat uiteindelijk ook helemaal niet de bedoeling is. Marnix was jammer genoeg niet van de partij echter ben ik wel 2 fietscollegas tegen het lijf gelopen die in hetzelfde centrum aan spinning doen. Beide zweren bij spinning als ideale voorbereiding voor onze Alpenrit. Zelf blijf ik daar de grootste twijfels bij hebben en doe dus lekker verder met mijn ding.
Verder heb ik me nu ook als doelstelling genomen om op het werk meer en meer de trap te gebruiken in plaats van de lift. Als je beseft dat ik in een kantoor met 28verdiepingen werk schept dat wel enige mogelijkheden. Gisteren daar dan ook mee gestart, hopelijk kan ik het volhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten