zaterdag 5 december 2009

We zijn er nog lang niet

Wauw vandaag mijn trainingsparcours samen met mijn ex baas gefietst. Zoals steeds met de insteek om de hartslag onder controle te houden. In het begin lukt het me ook vrij aardig ondanks de tegenwind. Bij het keerpunt en de wind in de rug gaat het bijzonder vlot, te vlot. Hendrik rijdt heeft de neiging iets sneller te fietsen en ik kan het niet laten dus ik volg en drijf de snelheid nog iets op. Al snel vergeet ik m'n voornemems en wordt de snelheid verder opgedreven. De laatste km gaan we richting 38km/hr. Ik zie het als een vorm van test. Een mens kan zich toch oh zo gemakkelijk zelf iets wijsmaken. De test faalt dan ook grandioos. M'n hartslag ligt tegen de maximum waarde en dat is helemaal niet OK. Dit is een geen trainingsrit meer. Het is duidelijk dat er nog en lange weg te gaan is. Nu we zijn dan ook pas gestart dus niet wanhopen maar het gewoon zien als een extra stimulans.

Als ik de blog van Marnix er op na lees hebben we hetzelfde probleem en is het met zijn conditie niet veel beter. We kunnen er dus samen aan werken ook al zal het flink wat zweet kosten. Op naar de volgende training.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten