dinsdag 5 januari 2010

De tweede fase

Voila, zoals Marnix al aangaf kunnen we stilaan een versnelling hoger schakelen. Het fietsen begint alvast vlotter te gaan. Jammer genoeg zal er ook volgend weekend niet gefietst worden. Tenminste, als de weersvoorspellingen voor zaterdag aanstaande uitkomen. Men voorspelt met name sneeuw over gans het land. Nu ja, das dan ook weer leuk om eventueel een mooie familiewandeling te maken?
Met de feestdagen achter de rug is ook het moment aangebroken om op de voeding te letten. De doelstelling is eenvoudig. Ik zit een goeie 5kg boven mijn ideale gewicht en die moeten er af in een 4 tal weken. Het wordt dus calorieën tellen om aan m'n 75kg te geraken. Op die manier ben ik een paar jaar geleden meer dan 10kg afgevallen dus waarom zou het me nu ook niet lukken.

1 opmerking:

  1. Kan je me je ontworpen expert systeem eens doorsturen. Ik wil ook wel een 5 kg vermageren.
    thx
    Marnix

    BeantwoordenVerwijderen