zondag 31 januari 2010

De wielen zijn er

Zaterdag kreeg ik een telefoontje van de fietswinkel. Mijn wielen waren toegekomen en ik kon ze komen ophalen. De Zonda's moesten nog worden omgebouwd om op mijn Ultegra te passen maar dat was in enkele minuten geklaard. Jammer genoeg was er geen Ultegra cassette meer op voorraad dus deze is nu ook in bestelling. Echt gehaast om de Zonda's te monteren ben ik niet en blijf tot het weer beter wordt met de Xiriums rijden.


Deze morgen waren Marnix en ik van plan om met de toeristen van Bottelare mee te rijden. Fier ben ik er niet op maar ik heb verstek gegeven omdat ik me simpelweg overslapen had. Uiteindelijk om 11hr toch op de fiest gekropen voor een rit van een kleine 70km. In het begin ging het zeer vlot maar de laatste 20km bleken een stuk heuvelachtiger dan gedacht waardoor het nog een vrij lastige rit werd.

Deze week terug tweemaal naar de fitness en minimaal één keer op de rollen, we zijn goed bezig.

Och ja wat mijn gewicht betreft lijkt het te gaan lukken om tegen begin volgende week op m'n streefgewicht te komen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten