dinsdag 12 januari 2010

Kcal

De afgelopen week tweemaal naar de fitness en twee sessies op de rollen. Het gaat goed hoewel het natuurlijk stukken plezanter is om op de weg te kunnen fietsen. Hopelijk is dit weekend het weer iets beter en dan zijn we weg. Verder heb ik deze week eindelijk m'n nieuwe wielen besteld. Het is een paar Campagnolo Zonda's, versie 2010 geworden. Ik was nog aan het twijfelen tussen de clincher versie of de veelbesproken 2way uitvoering maar uiteindelijk hou ik het bij het traditionele systeem.
Met plezier zie ik dat m'n inspanningen om op mijn ideale gewicht te komen lonen. In één week tijd ben ik op de kop 2 kg verloren. Als ik dit kan doorzetten dan heb ik nog een tweetal weken te gaan en dan is het enkel nog een kwestie van dit gewicht aan te houden. Met de hoeveelheid sport die er blijvend op het programma staat zal dat wel geen probleem vormen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten